Potkejte své zákazníky tam, kde právě jsou. Buďte online. 

Obzvlášť v této době, kdy lidé po venku moc nechodí, musíte jít svým zákazníkům trochu naproti. Nejjednodušší cesta je přes sociální sítě. Ať tomu věříte, nebo ne, vaši zákazníci tam stoprocentně jsou. Tak vyražte za nimi.


Facebook

Základní kámen bude tvořit Facebook. Zaregistrujete se do něj snadno, stačí vám email. Doporučujeme si založit email nový, přes který si sítě budete spravovat. Můžete ho mít třeba od Seznamu, nebo třeba na Google. Pokud už na Facebooku jste, tak skvělé, máte o práci méně.

V momentě, kdy máte založený osobní profil, můžete vytvořit „stránku“ svému podniku. To uděláte přímo tady.

Vyplňte správně adresu i všechny potřebné údaje. Ať vás zákazníci snadno najdou. 

Instagram

Protože tuhle síť Facebook před pár lety koupil, poslouží vám stejné přihlašovací údaje. Stáhněte si aplikaci do telefonu a založte své stránce účet. Pokud byste s registrací měli problém, zde je nápověda.


Už jste zaregistrovaní a teď to vše teprve začíná. Teď se můžete vrhnout na to, abyste dali svým zákazníkům vědět, že jste tady, máte otevřeno a že si od vás můžou nakoupit. Tady máte pár tipů na to, co sdílet a jak:

  • Otevírací doba (opakování je matka moudrosti)
  • Polední menu
  • Stálá nabídka
  • Fotky z provozu
  • Fotky zákazníků

Jak na Facebooku, tak Instagramu, je klíčem k úspěchu pravidelnost. Pokud si profil jen založíte a nebudete na něj nic přidávat, zapadne. A jeden příspěvek týdně je také jako plácnutí do vody. Zkuste si z toho udělat rutinu na pár minut denně a uvidíte, že aktivita vám přinese ovoce. Respektive zákazníky.